Weet iemand welk lettertype er gebruikt wordt in thrillers van Saskia Noort-Esther Verhoef-Marion Pauw etc?

Ik heb een boek geschreven en hem laten drukken, maar eenmaal afgedrukt vond ik het lettertype niet mooi. Ik wil graag een lettertype wat ook gebruikt wordt door de bekende Nederlandse Thriller schrijfsters, maar kan nergens informatie vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ik heb in de boeken zelf niet kunnen vinden met welke letter deze boeken gedrukt zijn. Dit staat meestal alleen bij bijzondere boeken vermeld.
Over het algemeen wordt voor boeken een zogenaamde 'geschreefde' letter aangeraden in de grootte van 11 of twaalf. De Times New Roman is zo'n letter. Zie voor meer tips in bijgaande bronnen.