Ik wil graag een fotoboek maken. Echter niet zo één als je bij de Hema, Kruidvat of anderzijds bekende websites. Wie weet een goede website.........?

.....maar een site waar je goede kwaliteit papier kan verwachten, mooie harde omslag, fraaie layouts enz, enz.
Dat het en stuk duurder uit zal vallen dan bij de Hema zal mij niet verbazen......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je het Kruidvat e.d. tekort doet. Ook bij hen kun je bijvoorbeeld kiezen voor harde kaften (en zelfs ook linnen kaften) en hoogglans fotopapier. Je kunt de layout ook zelf bepalen. Als je alles automatisch laat doen, krijg je inderdaad soms geen fraai resultaat, maar als je alles zelf indeelt en van teksten voorziet (wat wel meer tijd kost) is mijn ervaring bij het Kruidvat echt goed. Zie voor voorbeelden op hun website. http://www.kruidvat.nl/fotoservice/fotoboeken.html?gclid=COygldyh-LECFQSDDgodTEUATw En mocht je dat denken: ik werk niet bij het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga een cursus boekbinden volgen bij Hans Zegveld in Nijmegen. Daar leer je zelf een fotoalbum maken. Of laat het door hem maken naar jouw wens.

Het beste antwoord

Op www.picturefactory.nl kan je ook makkelijk een mooi album maken. Deze is niet duur en eenvoudig te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb albelli gebruikt beviel mij prima. Ook via Vistaprint kun je dit goed maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe het persoonlijk altijd bij Bol.com of bij de AH. Je moet hier echter wel een programma voor downloaden op je PC, maar je krijgt dan ook hoogglans papier en een harde kaft. Echter kost het dan wel minimaal €30,- per boek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ontzettend tevreden over Albelli, goede kwaliteit, goede prijs en het resultaat was bij mij een prachtig boek waar ik met trots door heen blader.