Ik wil graag een fotoboek maken. Echter niet zo één als je bij de Hema, Kruidvat of anderzijds bekende websites. Wie weet een goede website.........?

.....maar een site waar je goede kwaliteit papier kan verwachten, mooie harde omslag, fraaie layouts enz, enz.
Dat het en stuk duurder uit zal vallen dan bij de Hema zal mij niet verbazen......

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op www.picturefactory.nl kan je ook makkelijk een mooi album maken. Deze is niet duur en eenvoudig te gebruiken.

ik heb albelli gebruikt beviel mij prima. Ook via Vistaprint kun je dit goed maken.

Ik doe het persoonlijk altijd bij Bol.com of bij de AH. Je moet hier echter wel een programma voor downloaden op je PC, maar je krijgt dan ook hoogglans papier en een harde kaft. Echter kost het dan wel minimaal €30,- per boek.

Ik ben ontzettend tevreden over Albelli, goede kwaliteit, goede prijs en het resultaat was bij mij een prachtig boek waar ik met trots door heen blader.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100