Een vertaling van "The Last Sung" heb ik niet gevonden, maar wel wat andere titels.

Als je geïnteresseerd bent in de in het Nederlands vertaalde boeken van Nicholas Sparks, dan kun je er één vinden bij bol.com nl. "Een Stralend Liefdesvuur" welke is in 2007 is uitgebracht. Er zijn er nog meer zoals :

De Brief/De Ontmoeting/De Redding/De Tuiskomst/Je Bent Nooit Alleen/Het Dagboek/De Bruiloft/Het Hart en Ziel/ Zo Ver Van Huis.

Deze boeken zijn in de boekwinkel te koop of ze kunnen ze voor je bestellen. Ook zou ik eens kijken in een bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nergens. Die boektitel van Nicholas Sparks is niet in het Nederlands vertaald.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel :) Welke boeken zijn wel vertaald en kan ik die gewoon in de standaard boekhandel kopen???