Is er/ komt er een deel 3 van de boeken van Sara Mills over privédetective Allie Fortune?

Please say yes:P Ik kan er niet tegen dat aan het eind van deel 2 nog niet eens duidelijk is of ze ooit weer bij elkaar komen;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn in het totaal 3 Allie Fortune boeken, dus welke jij nog niet gelezen hebt, kan je hier zien:

http://www.goodreads.com/author/show/69309.Sara_Mills
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ook hier zijn alleen deel 1 en 2 te vinden:(