Nee, dat gaat niet lukken. Als je zoekt bij Bol.com is deze titel als E-book onvindbaar. Je kunt daar even controleren of dat geen vergissing is, door te zoeken op een andere titel, en dan zie je dat "Mortuarium" wèl als E-book verkrijgbaar is.

Om helemaal zeker te zijn heb ik ook even op Selexyx gekeken, en daar is Dodenrol ook alleen als gewoon boek te krijgen.

Om echt helemaal zeker te zijn, kun je even op
http://www.boek-en-buro.nl zoeken. Daar staat het er zelfs expliciet bij. "Niet verkrijgbaar als E-book". Boek-en-buro is een keten met 6 winkels in het oosten van het land, en je mag er best vanuit gaan, dat als het als E-book zou bestaan, het daar ook te koop zou zijn.