Wat is een Red Book?

Voor mijn werk moest ik een boek bestellen met ISBN-nummer. Dit heb ik opgezocht, normaal staat bij de auteur natuurlijk de schrijver, maar in dit geval stond er Red Book, wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De enige Red Books die ik ken zijn van IBM. Het zijn boeken die betrekking hebben op IBM hard- of Software. IBM gebruikt Red Book ook als auteur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!