Wat is de titel van een boek over een roadtrip van twee mannen?

De een heeft een verstandelijke beperking, de ander loopt langs snelwegen om aangereden dieren te begraven.

een jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

All the Little Animals, van Walker Hamilton, uit 1968.

Dit boek is in 1998 verfilmd door Jeremy Thomas. De film heeft dezelfde titel.
...
In 2012 is het door twee verschillende uitgeverijen heruitgegeven: Freight Books en Orion Publishing Co. De uitgave van Freight Books werd voorzien van een voorwoord van Alan Warner. Orion Publishing Co heeft het ook uitgegeven als e-book.
Antoni
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
In 1973 een Nederlandse vertaling gekregen, onder de titel "Beestenrapers".
Antoni
een jaar geleden
Dank voor de aanvulling, @Amadea.
Rieneke1
een jaar geleden
Dat is 'm, bedankt!
Antoni
een jaar geleden
Tot je dienst, @Rieneke1. Mooi dat ik het juiste boek heb gevonden!