hoe zit de boeken serie the vampire diaries in elkaar?

In het nederlands zijn er maar een aantal delen. Maar in het engels zijn er ook nog boeken met 'Stefans diarie' en 'damons diarie' klopt dat?? Kan iemand een rijtje maken met de volgorde van de delen in het engels? Ik snap het namelijk niet meer. Heel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Kijk voor alle vragen die je hebt over the vampire diaries op www.thevampirediaries.nl dat is een nederlands fansite die je over alles informeert.
Bronnen: