Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet het kinderboek over een familie? Het is iets met familie van achteren.

Ik ben opzoek naar een kinderboek wat ik vroeger heb gehad. Naar mijn idee is het iets met: De familie van achteren.

Ik kan me herinneren dat de familie bestond uit een vader, moeder, een wat oudere zus, oudere broer een een kleiner kind. En de beleefde allerlei avonturen. Enkele die ik mij nog kan herinneren zijn dat ze bij een chinees gingen eten, tenten bouwden in huis en dat de moeder zwanger werd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het echt niet weten, ik heb veel gezocht maar ik heb het niet gevonden .. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet, in ieder geval bedankt. :)
Ik kan hem ook nergens vinden. :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien De familie Achterop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit boek is het niet, maar toch bedankt voor het antwoord. :)
'De familie van Gisteren'? Of 'de klup van Gisteren'?
Persoonlijke favoriet toen ik klein was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Wij zijn van gisteren / Co Loerakker. Haarlem : Oberon, 1980. ISBN 90-320-3028-0
Grappige belevenissen van de familie Gisteren, bestaande uit Pa, Ma, Michiel, Elsje het buurmeisje, poes Por en Beer. Eerder verschenen in het weekblad Bobo https://assets.catawiki.nl/assets/2015/5/26/d/d/f/ddf8464c-03e8-11e5-8d80-e710f2963984.jpg en twee andere delen over de familie: De klup van Gisteren, De dag van Gisteren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
JA, dat zijn ze. Geweldige kinderboeken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding