Hoe heet het kinderboek over een familie? Het is iets met familie van achteren.

Ik ben opzoek naar een kinderboek wat ik vroeger heb gehad. Naar mijn idee is het iets met: De familie van achteren.

Ik kan me herinneren dat de familie bestond uit een vader, moeder, een wat oudere zus, oudere broer een een kleiner kind. En de beleefde allerlei avonturen. Enkele die ik mij nog kan herinneren zijn dat ze bij een chinees gingen eten, tenten bouwden in huis en dat de moeder zwanger werd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het echt niet weten, ik heb veel gezocht maar ik heb het niet gevonden .. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geeft niet, in ieder geval bedankt. :)
Ik kan hem ook nergens vinden. :(

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien De familie Achterop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit boek is het niet, maar toch bedankt voor het antwoord. :)
'De familie van Gisteren'? Of 'de klup van Gisteren'?
Persoonlijke favoriet toen ik klein was.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Wij zijn van gisteren / Co Loerakker. Haarlem : Oberon, 1980. ISBN 90-320-3028-0
Grappige belevenissen van de familie Gisteren, bestaande uit Pa, Ma, Michiel, Elsje het buurmeisje, poes Por en Beer. Eerder verschenen in het weekblad Bobo https://assets.catawiki.nl/assets/2015/5/26/d/d/f/ddf8464c-03e8-11e5-8d80-e710f2963984.jpg en twee andere delen over de familie: De klup van Gisteren, De dag van Gisteren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
JA, dat zijn ze. Geweldige kinderboeken.