Wie kan mij iets vertellen over 'All the World's Birds'?

Ik ben mijn hele leven al erg geïnteresseerd in de vogelwereld en ik zou graag mijn boekencollectie bekronen met dit boek. Echter zou ik graag eerst willen weten of het geen miskoop word. Ik hoor namelijk veel mensen er over, maar niemand heeft hem ook daadwerkelijk, ook de boekhandels hier in de buurt, hebben geen exemplaren liggen. Is het een boek, waarin veel vogelsoorten, families, ondersoorten..... worden beschreven. Word je snel duidelijk waar de soorten voorkomen? Veel informatie over de soorten? Of is het meer informatie over vogels in het algemeen? Ik heb werkelijk waar geen idee.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken wel mensen die het hebben en ik ben jaloers op ze.
Het is een prachtig boek met beschrijvingen van heel veel soorten vogels, met schitterende illustraties en als je van vogels kijken en van boeken houdt en je kunt het geld missen, zou ik het zeker aanschaffen.

Hier zie je een foto waaruit duidelijk wordt hoe groot het boek is: http://www.vice.com/nl/read/streetpoll-het-verdriet-van-de-boekverkoper (en daar hebben ze 'm dus ook liggen!)

Maar de mooiste beschrijving, mèt foto's, is deze: http://10000birds.com/review-of-all-the-worlds-birds-by-george-leclerc-comte-de-buffon.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, missen....Dat is het net niet. Ik kan het boek alleen goedkoper kropen via, via, voor 150 euro. Goedkoper ben ik het boek nog nooit tegen gekomen.
Maar het blijft alsnog ontzettend veel geld, al helemaal voor iemand met mijn leeftijd en bijbaantje. Maarja aan de andere kant denk ik, dat deze kans zich niet meer voor gaat doen, dus dan wil ik mijn spaargeld er wel aan wagen. Bedankt voor je reactie, positieve reacties over het boek, maken de koop makkelijker!
Wat jij zegt klinkt helemaal goed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik het zeker doen. Want je hebt echt iets bijzonders in huis dan.

Andere antwoorden (1)

Het boek is de moeite meer dan waard. Vreemd dat u het boek niet ergens kunt inzien. Bijvoorbeeld bij een dierentuin etc. bij u in de buurt. Het boek wordt ook veelvuldig aangeboden op allerlei nationale en internationale websites. De laagste prijs, die ik ontdekt heb, is € 99. Maar mij is niet duidelijk in welke staat dit boek verkeerd. Ik zend u een bol.com weblink mee waarop het boek te koop is : www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/all-the-world-s-birds/1001004006103514/index.html ... voor bedragen ad respectievelijk € 165 en € 229.