wat is 'grote mensen boeken' in het engels??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"grote mensen" worden door "grote mensen" meestal volwassenen genoemd. ;D

Antwoorden (2)

Books for grown-ups.

Toegevoegd na 21 minuten:
Mensen, leg alsjeblieft uit waaróm je een minduim geeft. Hier kan ik zo toch niks mee.... Volgens mij is mijn antwoord correct!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou ik ook geantwoord hebben: plus dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die minnetjes slaan inderdaad nergens op.
Adult fiction (als het over fictie gaat), of 'fiction for adults' als in tegenstelling tot fiction for children, of voor young adults. Meestal hebben de 'volwassenenboeken' geen specifieke aanduiding.
Je hebt ook '18+ books' maar daar wordt specifiek het erotische genre mee bedoeld.