Hoe kom ik aan de €5,- versie van het prentenboek 'mama kwijt''?

Ik geloof dat er bij die versie ook een dvd hoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die versie is gewoon bij de boekhandel te krijgen, en in ieder geval ook online bij ECI (zie link). Leuk boekje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je snelle reactie, ik heb het al besteld. Ik mag dan allang volwassen zijn, bij dit soort leukigheidjes wordt het kind in mij KLAARWAKKER. Het filmpje is ook zoooooooo leuk, kijk maar op http://www.youtube.com/watch?v=9pTEVMefk4s al die leuke geluidjes erbij en de humor die er in zit... Groetjes!!!