Zover ik het kan vinden heeft "Twee vrouwen"van Harry Mulisch nog geen prijs gewonnen. Wikipedia heeft het anders nog niet vermeldt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, "Twee vrouwen" heeft geen prijs gewonnen. Er is zelfs een omgekeerde vermelding over te vinden: Vrij Nederland vroeg twintig Nederlandse schrijvers (o.a.) wat ze het beste en het slechtste boek van 1975 vonden. Harry Mulisch antwoordde: 'Ik ben een schrijver, geen lezer.' Henk Spaan gaf 'Twee vrouwen' van Harry Mulisch aan als het slechtste boek van 1975.
Amadea