Wie weet wie het kinderboek " kinderen van de bolderburen" schreef?

Ik heb dat boek vroeger verslonden, en wil het nu voorlezen aan mijn zoontje, maar ik kan het nergens meer vinden. Wie weet de auteur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, makkelijk. Dat kan je bij iedereen zetten, waar is goeie vraag dan voor?

Antwoorden (1)

Dat was de Zweedse schrijfster Astrid Lindgren!

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-kinderen-van-bolderburen/666854705/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google doet wonderen. Plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik wist het zonder Google hoor, want ik heb het boek zelf als kind gelezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht ben je toch via Google bij die link terecht gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben veel mensen inderdaad geen Google voor nodig, omdat we het met zoveel plezier herinneren van vroeger.
+1