Wanneer kont deel 3 van privilege uit?

Ik heb het boek "onheilspellende schoonheid" van kate Brian uit en dat is deel 2 van de privilege serie... Deel 3 kan ik niet vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer de Nederlandse vertaling van het derde boek uit de serie Privilege verschijnt, is nog niet bekend.

In het Engels zijn er tot nu toe zes titels in de serie verschenen:

- Privilege (Nederlandse titel: Privilege)
- Beautiful Disaster (Nederlandse titel: Onheilspellende schoonheid)
- Perfect Mistake
- Sweet Deceit
- Pure Sin
- Cruel Love

Op de website van de uitgeverij http://www.unieboekspectrum.nl/search-results (ik heb gezocht met het trefwoord "Privilege") staat nog niets vermeld over een derde boek in die serie in het Nederlands.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met de uitgeverij:

Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Papiermolen 14-24
3994 DK Houten
Postbus 97
3990 DB Houten
T: 030-7998300
E: info@unieboekspectrum.nl

Toegevoegd na 14 uur:
Zoeken op de website van de uitgeverij kan ook via de homepage http://www.unieboekspectrum.nl/.

De site www.unieboekspectrum.nl/search-results blijkt een foutmelding te geven wanneer er geen zoektermen zijn ingevuld.
Antoni