Zijn er meer films of boeken in de trant van "das parfum"?

Ik keek net de de film The Perfum en ik vind dat gewoon een geweldige film. Het heeft met geschiedenis te maken en moordzaken en zoveel meer maar vooral geschiedenis vind ik leuk. Nou zoek ik meer films of boeken die op deze lijkt maar dan wel een heel ander verhaal heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

"From Hell" over Jack de Ripper. (met Johhny Depp)
Speelt in Londen in 1888.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk zeker de film ( 1 van mijn favorieten ) In the name of the Rose - een soort detective die zich afspeelt rond 1300 - met Sean Connery die moordzaken onderzoekt in een klooster naar het boek van Umberto Eco - is onderhand een cultfilm aan het worden - film is wel ongeveer 20 jaar oud maar je hebt af en toe van die oudjes - ik weet zeker dat je deze film top vind - laat me nog eens weten als je hem gezien hebt