vragen voor een boekverslag over het boek girls 13+ drama prinses van brigitte blobel ?

ik heb het snel nodig

Weet jij het antwoord?

/2500

A Algemene informatie over het boek, dit zijn; · Titel · Auteur · Uitgever (plaats en het jaar van de uitgave) en · Wat voor soort boek het is (science fiction, detective, historisch etc.) B De beschrijving van de inhoud Maak een korte samenvatting met de belangrijkste punten van het boek er in. Zorg ervoor dat iemand die het boek niet gelezen heeft wel kunt snappen waar het boek over gaat. C Je eigen mening over het boek Wat vond je van het boek? Raad je het anderen aan? Want vond je minder leuk?

Vragen voor een boekverslag (3vwo) Titelbeschrijving: - auteur - titel - uitgever - jaar van uitgave - genre Gegevens over de schrijver - korte biografie (heeft hij/zij andere boeken geschreven, welk thema komt in de boeken naar voren..) Gebeurtenissen - korte samenvatting Persoonlijke beleving - wat vond je van het boek - met welke personages leefde je mee Ruimte - hoe worden de plaatsen waar het verhaal zij afspeelt beschreven? - wordt het klimaat/de sfeer goed overgebracht. Hoe? Tijd - Waar begint het verhaal - chronologisch verteld - komen er flashbacks voor - is er sprake van tijdsvertraging/tijdsverdichting/tijdssprongen? - wat is het doel hiervan Perspectief - ik-perspectief? - hij/zij-perspectief - wisselend perspectief - het doel van het perspectief Verteller - wie is de verteller - alwetende verteller? - ik- verteller? Personages - belangrijkste personages - innerlijk van belangrijkste personages Stijl - wat vind je opvallend Thema - wat is het probleem in het verhaal - qat is het gevolg hiervan - thema van het boek ----------- Ik hoop dat je hier iets aan hebt ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100