Wie weet een nederlands horror boek

Weet iemand hier mischien een leuk horrorboek? Ik kan me niet voorstellen dat je bang wordt van boeken dus wil ik het zien. Eerst zien, dan geloven =D
reactie graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neus eens rond in een bibliotheek, of stel je vraag daar.

Antwoorden (2)

Persoonlijk voor mij geldt de meeste boeken van Stephen King ( is in het nederlands vertaald )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vooral `pet cemetery` had daarna toch echt even moeite om mn kat te aaien als ie weer had liggen rollen in de aarde. brrrr
en `rosie`ook een van mn favorieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn favo boeken van King zijn "Het" en "Bezeten Stad".
Probeer eens Joe Hill, dat is de zoon van Stephen King, ik lees nu Zwart Hart, echt eng hoor.
Dean Koontz kan er ook wat van. Horror met een bovennatuurlijk tintje.
Of je er echt bang van wordt, dat is de vraag natuurlijk. Dat hangt ervan af waar jij (een beetje) bang voor bent. Ik ben wat makkelijker bang te krijgen. Bij mij wekken verhalen over gruwelijke moorden, psychologische spelletjes en achtervolgingen vaak behoorlijk wat angst op. Waar word jij bang van? Dan kan ik misschien een boek voor je vinden.