waar vind ik elle s'appelait sarah?

ik wil graag de franse versie van het boek haar naam was sarah (elle s'appelait sarah) maar dan niet het boek zelf, maar gedownload om het op de computer te kunnen lezen. waar kan ik dit vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op verschillende torrentsites (bijvoorbeeld ebookbrowse.com en filestube.com) kun je het ebook zo downloaden, maar ik weet niet of je dat wil? Op amazon en fnac.com (franse bol.com) kan ik het niet als ebook vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor de info :)
ik heb dat ebookbrowse.com geprobeerd maar dan kan ik alleen de eerste 2 bladzijdes lezen. en bij filestube.com is ook iets, maar dat kan ook aan mijn computer liggen.
toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Probeer eens op Amazon.com/.fr of bol.com (tweedehands). Of laat het iemand meenemen uit een Franstalig land als die kans zich voordoet. Wellicht ook in de grote boekhandels in de vrote steden. Of bestellen bij de boekhandel.