Wie kent het boek de verbouwing van saskia noort?

Waar gaat dit over en is het aan of af te raden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1

Het beste antwoord

Ik heb het boek vorig jaar gelezen. Het is een heel goed boek, maar ik hou wel van dat genre.
Het gaat over een echtpaar dat in hun huis een grote verbouwing laat doen. Zij is een plastisch chirurg, en hij is qua baan juist wat gezakt op de maatschappelijke ladder. De verbouwing van het huis vindt plaats onder toezicht van haar man die zo ook wat omhanden heeft.
De titel de verbouwing verwijst ook naar haar beroep.
De verbouwing van het huis verloopt niet volgens plan en zij haalt er nog en ex-vriendje bij die komt helpen met wat goedkope arbeiders uit Polen. Dit eindigt allemaal niet zoals ze wel zou willen.
Spannend, als je van het genre literaire thriller houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: kijk eens in de detective- en thrillergids van het weekbald Vrij Nederland, zie http://www.liacs.nl/~kosters/vnster/index.php.
Elk boek krijgt van dit blad een sterrenwaardering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx lykt me leuk boek

Andere antwoorden (2)

Het is een leuk boek, maar persoonlijk vond ik haar vorige boeken leuker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vond ik dit een enorm flutverhaal. De hoofdpersonen waren zeurderig en vervelend en bovendien stereotype beschreven. Verder is het slordig en gehaast geschreven (vooral het einde) en zit er nauwelijks spanning in. Ik zal dit boek iig nooit uitlenen!