Hoe kan je in 1 maand 50.000 woorden schrijven? (lees uitleg)

Ik doe mee aan een schrijfmarathon 50.000 woorden in 1 maand schrijven. Maar hoe is dit te halen? Zijn er goede tips om dat te reden, maar tussendoor ook andere dingen kan doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

50000 woorden in een maand is ongeveer 1670 woorden per dag. Dat is prima te doen als je elke avond een uurtje gaat zitten heb je dat zo bij elkaar.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel pagina's (A4) is dat ongeveer?
ronron1212
12 jaar geleden
ligt aan het letter type ongeveer 5 a 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij moesten wel eens voor een stukje op school 100 woorden schrijven. En dat in 2 uur (oid).. 50.000 woorden haal je makkelijk in een maand ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Times New Roman, lettergrootte 12, regelafstand 1 kun je uitgaan van ongeveer 500 woorden per A4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ongeveer 500 woorden per pagina.
ronron1212
12 jaar geleden
dan is het maar 3,5 pagina

Andere antwoorden (3)

Het moet een verhaal worden... dan lijkt het me het beste als je alleen gaat schrijven als je in je hoofd alvast een idee hebt over hoe het eruit moet komen te zien, dus schrijf alleen als je echt inspiratie hebt, ga er per dag eens een uurtje, hooguit twee uur goed voor zitten en eenmaal begonnen zou het dan vanzelf moeten gaan...

Maar 50.000 woorden, ik vind het nogal wat, maar succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd een dagboekje bij. Veel opschrijven van wat je ziet/denkt/doet. Je kunt 't !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga even naar buiten, en kijk even goed rond.
Dan krijg je vast inspiratie door iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, schrijf alles op wat je ziet en thuis maak je er een verhaal van
veel geluk