Welke bijbel kan ik het beste kopen om woorden en zinnen in te onderstrepen of te markeren?

Ik wil graag een bijbel kopen, waarin je woorden en zinnen in kunt onderstrepen. Maar welke bijbels hebben dikke bladzijden, zodat je er niet doorheen drukt? Ik wil ook graag dat het geen oude vertaling is. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Ga een boekenwinkel in en kijk of je een geschikte kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Boek. Dit is een moderne versie van de bijbel met dezelde inhoud. Wel op dik papier gedrukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bijschrijfbijbel! (serieus)