hoe schrijf je het beste een griezelig verhaal?

heb je misschien tips hoe je een griezelijk verhaal schrijft? bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ten eerste: leef je in het verhaal. Gaat het over weerwolven, zoek dan via internet op hoe ze leven, hoe ze zich gedragen enz.
Ten tweede: bekijk eens goed hoe je wilt dat het verhaal gaat. Schrijf een paar ideeën op wat je misschien leuk lijkt om erover te schrijven
Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek een verhalen die waargebeurd zijn voor inspiratie. Zo heb ik een keer een griezel verhaal geschreven dankzij mijn oefen examens. Bij 1 van de vragen hoorde een stukje tekst die was waargebeurt en het was een eng verhaal. mocht je deze willen weten kun je altijd vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inspiratie halen uit; Andere boeken, De nacht, of ga eens brain stormen op een leeg wit papiertje.