Wie weet de titel van dit waargebeurde verhaal? (zie uitleg)

Het boek gaat over een vrouw dat in haar jeugd heel erg is mishandeld en misbruikt. Ze woont met meerdere broers en zussen en die worden ook allemaal heel slecht behandeld door haar vader. Het meisje wordt bijvoorbeeld een keer in bad gestopt met kokend heet water. Daardoor verbrandt ze heel erg. Wie weet de titel van dit boek? Het is waargebeurd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is het boek van Lydia Gouardo: Iedereen wist het. (ze kreeg 6 kinderen van haar stiefvader, werd door haar stiefmoeder in een heet bad gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dit is het boek wat ik bedoelde.

Andere antwoorden (1)

Het eerste dat in me opkomt is het boek van Truddi Chase, When Rabbit howls, in het Nederlands verschenen als Sybil. Maar dat was meer een probleem tussen een kind en haar moeder.
Of misschien: Morgen mag ik huilen, Donna Friess