Hoe heet dit boek?

Voor mijn zoon ben ik op zoek naar een boek dat hij graag wil hebben voor zijn verjaardag. Hij heeft het me van de week in de stad laten zien en nu weet ik de titel niet meer. En ik kom ook niet zo snel in de stad dus wil even kijken of ik het online kan bestellen.

Het is een zwart boek met daarop een soort teken (volgens mij een soort ring) van vuur. Het boek schijnt pas uit te zijn want er hingen ook reclame posters van. Het is fictie.

Ik heb al bij bol en bij ako online gezocht maar zag het daar niet.

11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

The Hunger Games.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.bol.com/nl/p/the-hunger-games/1001004011806592/

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat is slechts deel 1.

Als hij het eerste boek goed vindt, dan kun je ook nog de boeken Vlammen en Spotgaai bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, het zal dat zijn.
Aponi
11 jaar geleden
Ja fantastisch dat is hem. Bedankt, ik kon hem zo snel niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem net twee weken geleden gehaald (met die voorkant).
De delen 2 en 3 na het lezen van deel 1 ook maar direct besteld.
Leuke boeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zelf ook even lezen he! Lang leve de science fiction!
Aponi
11 jaar geleden
Als mijn zoon hem uit heeft ga ik dit boek zelf zeer zeker ook lezen. En ik hoor zoveel positieve verhalen dat deel 2 en 3 er ook nog wel komen :)