Waarom heet deze serie zo?

Ik vroeg me af waarom de serie van Cate Tiernan, die in het Nederlands 'Wicca' heet, in het Engels Sweep heet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sweep betekent vegen, bezemen, aangezien heksen vaak geassocieerd worden met bezems. In de andere uitgebrachte landen heeft Sweep ook een andere naam, het heeft allen wel met heksen te maken. Zie bron.