In welke volgorde moet je de shopaholic-boeken lezen?

Ik heb Shopaholic! gelezen en Shopaholic! in alle staten.
Als derde boek heb ik nu Shopaholic zegt ja gekocht. Maar wat is het vierde boek? Het vijfde zou shopaholic en baby zijn en zes mini shopaholic. Klopt dit? En wat is deel 4?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Shopalicious als het goed is.. Anders moet je op Wikipedia de biografie van sophie kinsela effe checken. Maar volgens mij is dat hem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat shopaholic en zuster? Ik dacht van wel ( kan zijn dat de vertaling niet klopt, ik heb ze gelezen in het engels)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vierde is 100% zeker Shopaholic & Sister.
Wederom een erg leuk boek in de Shopaholic serie.

Ik begrijp je verwarring over de titels, één van de boeken is (in het engels in ieder geval) ooit onder twee titels uitgebracht, waardoor ik hem dus dubbel had.

Het is voor het verhaal wel beter om de boeken in de juiste volgorde te lezen, omdat het leven van Becky Bloomwood doorloopt en er ook regelmatig wel een verwijzing is naar eerdere boeken.