Wanneer komt het laatste deel van de 'divergent' serie uit?

In Belgie (en Nederland denk ik) zijn er nu 2 boeken uit van de Divergent serie van Veronica Roth, maar wanneer komt het laatste boek uit? In het Engels bestaat het al, maar ik kan haast niet wachten tot ik het ook kan lezen :) de eerste 2 delen zijn 'Inwijding' en 'Opstand'. In het engels noemt het laatste boek 'Allegiant'.. Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Alvast bedankt aan iedereen :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De Nederlandse versie van Allegiant (genaamd Samensmelting) is vanaf 26 februari is het beschikbaar op bol.com (die ook in België bezorgt). Je kunt het nu alvast reserveren zodat je zeker weet dat je het boek zo snel mogelijk in huis hebt als het eenmaal verschenen is, dit kan via de volgende link: https://m.bol.com/nl/p/divergent-3-samensmelting/9200000022091731/