Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een foto van een meisje met blond krullend haar en een zwart jurkje. Wie kan me hier bij helpen?

Ik moet een cover voor een boek maken en zoek een foto van een meisje met blond krulhaar en een zwart(of donkerkleurig) jurkje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
826
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat voor boek? En denk aan copyright.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor een opdracht voor school. Ik ga doen wat Marleen zegt. Heel erg bedankt. (Het meisje moet tussen de 5 en 8 jaar oud zijn)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vermoedelijk kun je dan het best op zoek naar een loslopend buurmeisje, of breng eens een bezoekje aan de plaatselijke kleuterschool. Voor dat doel krijg je vast wel toestemming van de ouders om een foto te maken (mits je zelf voor eht zwarte jurkje zorgt, dat maar weinig mensen in de kast zullen hebben liggen).

Foto's van internet pakken is natuurlijk ook een optie (kwestie van zoeken), alleen zul je dan WEL aan de eigenaar van de foto EN vaak ook de geportretteerde om toestemming tot publicatie moeten vragen. Zelf een nieuwe foto maken gaat sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat nou: een meisje????

Bedoel je een meisje van 5 jaar
of een meisje van 20 jaar.

Shutterstock is een enorme fotosite, waar heel veel
rechtenvrije foto's op staan.
Maar als het voor de cover van een boek is,
zul je het niet erg vinden om er voor te betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kun je 5 grote foto's downloaden voor nog geen 40 euro!!

Zoeken op trefwoorden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan je google afbeeldingen aanraden

tik in in de zoekbalk: blonde krullen zwart jurkje

er zitten ook andere plaatjes bij maar door wat scrollen vind je wel iets

als het om een kind gaat kun je die term er ook nog bij zetten, gewoon een beetje mee goochelen

wel even opletten want soms mag je een foto niet zomaar gebruiken maar dat staat er dan bij
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding