Wat zijn bekende how-to-draw-Manga boeken?

Ik zou het leuk vinden meer Manga te leren. Op internet vind je wel het één en ander in YouTube filmpjes, maar het lijkt me ook leuk om er een paar boeken van te hebben.

Is er nog verschil tussen de boeken en welke zijn om aan te raden? En waar kan ik ze vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Ik meen ze van de week nog bij de witte boekhandel in Amersfoort te hebben gezien, maar heb er niet echt op gelet. Moet ik voor je kijken als ik daar weer kom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt, graag!

Het beste antwoord

er zijn er veel van bijvoorbeed van Chris Hart. bij de boekenvoordeel kan je ze vooral vinden. kijk maar naar de link het is mischin engels maar j hbt ze ook in nederland.. k hoop dat ik je hiermee geholpen heb.