Ik zou me dan niet richten op het boek, maar op Tolkiens leven en wat daarvan terug te vinden is in zijn boeken. Of over de discussies daarover. Zo dachten sommigen dat Tolkien de 2e Wereldoorlog liet terugkomen in Midden-Aarde, maar Tolkien heeft meegevochten in de 1e Wereldoorlog. En zich dus tegen die vergelijking verzet.

Dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou je pws niet over LOTR doen. Het is moeilijk om serieus te nemen. Het kan kinderachtig over komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het wilt doen doe het dan over cults rond zulke dingen