Wie kent dit boek?

Ik ben op zoek naar een jeugdboek. Als ik het met goed herinner gaat het over een meisje dat verhuist en geluiden hoort van een geest in het huis. Dit is de geest van een kind.

De versie die ik las, had een groene kaft en er stond een kind op afgebeeld.

Wat is de titel van dit boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang geleden heb je het gelezen? Is het een boek uit de negentiger jaren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, Ik heb het gelezen in de negentiger jaren, en toen was het boek al echt versleten :p

Antwoorden (2)

is het toevallig het boek 'spiegelmeisje' ?
Het is niet zo heel oud, maar komt ongeveer op hetzelfde neer als wat jij beschrijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat het spiegelmeisje is!