Waar kan ik een negatieve recensie van het boek 'Sonny boy' vinden?

Aan positieve recensies geen gebrek, maar ik zoek een negatieve recensie. Kan iemand mij hieraan helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Heb er idd geen kunnen vinden, waarschijlijk, omdat er geen negatieve recensie is.
Persoonlijk heb ik ook geen negatieve mededeling over dit mooie boek te doen.
Dus deze iemand kan je niet helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"Het komt de filmbeleving niet ten goede wanneer een lijk dat in een tragische scène uit de trein wordt gegooid, samenkrimpt en met de ogen knippert. Dat de Surinamers en de Duitsers met een overduidelijk Hollands accent spreken, leidt eveneens af. De kinderen in de bijrollen spreken hun teksten vaak wat houterig uit, ..."
http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=41&id=89146
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar ik moet er een van 't boek hebben, niet de film.
Zie in de bron de tekst van Teleurgestelde Fred P.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staan er trouwens best veel hoor, op Internet. Die in de bron hieronder is dan misschien geen officiële recensie uit een dagblad of wat dan ook, maar er zitten zeker wel inhoudelijke argumenten in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei al eerder, het BOEK!