Wat voor een vertelsituatie heeft het boek: het bittere kruid?

Ik heb de vertelsituatie nodig van het boek het bittere kruid.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb het boek gelezen maar wist niet wat ze bedoelde met de vraag: De vertel situatie. Dus dat weet ik nu en nu kan ik verder. bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Kimath
13 jaar geleden
kijk hier ook eens: http://www.goeievraag.nl/vraag/genre-boek-bittere-kruid-graag.151632
en succes met je boekverslag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik wist niet dat je het boek netjes gelezen had. Het merendeel van de vraagstellers hier heeft duidelijk angst voor boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk dank voor de informatie, maar wat heeft vraagsteller daar aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets, ik heb het weer eens verkeerd gedaan, had onder jouw antwoord moeten staan,sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
No Problem. Ik ga hem noteren... Heee... waar is die reactie gebleven??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op eigen verzoek verwijderd. Als je er nog prijs op stelt, laat het dan even weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe me de datum alleen nog maar even, de locatie ken ik.
Of wacht, datum was één week voor de Deventer Markt, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 Juli, IJsselkade.

Het beste antwoord

Ik zou je aanraden het boek toch minimaal even in te zien. Had je dat gedaan, dan had je direct gezien dat het in de ik-vorm geschreven is.

Alles dat je verder nog nodig hebt voor je huiswerk en waar je aan hoopt te komen zonder het boek te lezen vind je hier:

http://www.scholieren.com/boekverslagen/titel/559