Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je aan een ghostwriter?

Iemand die je helpt bij het opschrijven van jouw verhaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
872
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ik wel doen :P.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh, nee kan ik niet :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan wat je wilt betalen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je echt een heel goed verhaal hebt, met een maatschappelijke relevantie. Waarvan je denkt dat veel mensen het boeiend, leerzaam en interessant zullen vinden. Waarvan je weet, dat niemand het nog weet en erover heeft geschreven in boekvorm, dan,dan zou je een uitgever kunnen bellen. En aan een redacteur je vraag kunnen voorleggen. Als zij er brood in zien, letterlijk, dan heb je zo een ghostwriter.

Verder zie ik wel eens kleine advertenties van mensen die zich als ghostwriter aanbieden, voor het opschrijven van levensverhalen. Daar zou je ook op kunnen reageren.
Ik meen dat ik ze wel eens in de Plus heb gezien.
De Plus ligt ook in de bibliotheek. De leestafel is gratis, dus je kunt daar zo binnenlopen en de bladen inzien.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

WwW.ScHrIjVeNoNlInE.OrG

Meld je daar aan en vraag een schrijver of ze je willen helpen met het op schrijven van je verhaal.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op die sites zitten:

Schrijvers - boeken
schrijvers - columns
schrijvers - journalist

Dus al je je daar aanmeld en een oproep plaats, zal er denk ik wel iemand reageert, die je wilt helpen.

verder staan er ook veel tips op!

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.ghostwriters.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekend zijn. Immers jouw naam staat op de kaft. Een interressant verhaal hebben (ik heb al jaren een relatie met Gaddafi, ik drink vanaf m'n 4e thee bij Wilders, de meeste ideen heeft hij van mij, ik ben regelmatig dronken, stoned en m'n ex was en Islamiet).

En een schrijver journalist zoeken met een enorm grote duim. Zie colofon weekblad privé, story, party, Panorama of dagblad Televaag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah, dit is dan in de Story-Privesfeer. Leuke voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg "ghostwriters" te vinden, en hiervoor hoef je helemaal niet bekend te zijn, of een goed verhaal te hebben.
Misschien is deze wat voor je?















Zin & Co. begeleidt u bij het uitschrijven van uw teksten
Misschien heeft u uw teksten al klaar maar zijn ze nog niet helemaal naar uw zin. Misschien zitten de verhalen al jaren in uw hoofd maar krijgt u ze niet opgeschreven. Misschien bent u heel goed in cijfers maar krijgt u die niet begrijpelijk verwoord.

Er zijn allerlei aanleidingen en redenen om professionele begeleiding te zoeken in het uitwerken van uw teksten. Of het nu gaat om egodocumenten (zoals dagboeken, mémoires), zakelijke- of gelegenheidsteksten, Zin & Co. biedt u verschillende schrijfarrangementen om daar in alle rust aan verder te werken.
Voor advies en meer informatie: info@zin-co.com of via het webformulier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ghostwriters, moet je inhuren. Dit kost dus geld, logischerwijze.

Hier kom je al een heel eind mee, succes!! Ik heb ook een linkje bijgevoegd, waar je eventueel zelf je boek kunt uitgeven, zonder dat je beroemd hoeft te zijn.

http://www.messaggiamo.com/nl/writing-tips/63398-should-you-hire-a-ghostwriter.html

http://www.boekscout.nl/?pagina=Uitgeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boekscout - kan je beter niet aan beginnen. Lees de ervaringen maar even: http://www.schrijvenonline.org/search/node/boekscout

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding