Hoe gaat het volgende versje verder? "Ik heb een tante die alleen woont met een huisknecht en een kat, ik heb voor die tante

altijd veel respect gehad". Waarschijnlijk geen Annie M.G. Schmidt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Maak een gedicht op de wijze van het kinderliedje "Mijn tante uit Marokko".
Dus:
Ik heb een tante met een huisknecht en een kat
Ik heb een tante met een huisknecht
Eentante met een huisknecht
Een tante met een huisknecht en een kat

De volgende coupletten moet je dan zelf maar verzinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Suniram, het is een bestaand versje, DeBibliotheek weet alleen de eerste 2 regels en wil graag de rest ook weten. Wel een leuk idee, trouwens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh... Ik dacht dat je zelf een gedichtje aan het maken was:p
Dan is het inderdaad een redelijk onzinnig antwoord van me. Als ik mezelf een minnetje kon geven deed ik dat..