Hoeveel kost het als je bij een drukker een boek laat drukken met een hardkaft met zo'n 300 pagina's op A5 formaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ga naar een copy shop en vraag om een offerte. Bij een drukker is het onbetaalbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een drukkerij prijs opvragen. In een copyshop kan men niet op grote formaten drukken. Om het boek goed in te kunnen binden is het het beste als er meerdere pagina's (b.v. 16) op een vel staan. Men kan dan het vel enkele malen vouwen en die vervolgens inbinden in een boek met een 'hardekaft' zoals jij wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien hier eens kijken of je het bestand kan doorsturen en het boek bestellen;

http://www.ezbook.nl/projects/anleitung/stepbystep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een drukker is hoe meer exemplaren je wilt, hoe goedkoper het uitkomt per stuk. De prijs zit hem namelijk grotendeels in het instellen van de machine. Dat kost voor 1 exemplaar net zoveel als voor 1 miljoen stuks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De prijs is afhankelijk van het aantal boeken.
Als je er maar 1 of 2 wilt dan is een copyshop het voordeligst maar als je er een paar honderd wil dan wordt drukken interessanter.
Maar nogmaals dan moeten we eerst weten hoeveel boeken het moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kopiëren is niet hetzelfde als drukken