Boek/film: Glasbläsarns Barn van Maria Gripe (De kinderen van de glasblazer).

Dan probeer ik het hier ook maar een keer: al jaren ben ik op zoek naar de dvd (wel met engels en/of nederlandse ondertiteling) en/of boek (vertaald in het engels en/of nederlands) van het verhaal dat geschreven is door Maria Gripe "Glasbläsarns Barn".

Het is een Scandinavisch sprookje, en heb het jaren terug eens op een speciale middag in een bioscoop in Zaandam gezien.
Ik heb met bijna iedereen denkbaar contact gehad erover, maar niemand kan me verder helpen. Dus misschien hier iemand die me tips kan geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Volgens mij kun je via onderstaande site het boek bestelling in het Engels. Het boek is niet uitgebracht in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij Amazon.com.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog een link waar het boek te koop is. (engelstalig)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog gevonden een Zweedse internetwinkel waar de dvd te koop is maar dat is zonder ondertiteling en op youtube staat een fragmentje van 2 minuten uit de film.