Ik zoek de titel van een boek over 2 meisjes die op vakantie gaan met hun ouders?

Het boek wat ik zoek gaat over 2 vriendinnen, de meisjes willen graag alleen op vakantie maar zijn te jong. Daarom mag het meisje haar vriendin die in Engeland woont mee op vakantie nemen.
Ze logeren in een hotel, het land weet ik niet precies maar ik denk aan Griekenland.
Op vakantie ontmoeten ze een jongen en de vriendin wordt verliefd, uiteindelijk sluipt deze snachts weg met een groep jongens, wanneer ze savonds terug komt denkt ze dat ze verkracht is.
Terug in Engeland pleegt het meisje zelfmoord, het meisje uit nederland neemt contact op met haar broer omdat ze de jongens op wil zoeken die haar vriendin dit aangedaan hebben.
Samen gaan ze op zoek en komen er achter dat het meisje een klap op haar hoofd gehad heeft en daardoor mogelijk dingen dacht die niet gebeurd waren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Yep die ken ik!
Hasta la vista van Judith Visser!