Verhaal inspiratie?

Moet een verhaal maken voor engels.
Ongeveer 100 tot 150 woorden.
Iemand inspiratie, mag van alles zijn.

Toegevoegd na 23 minuten:
Het moet trouwens zelf verzonnen zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

100 woorden moet te doen zijn. Is er geen situatie die je ooit meegemaakt hebt, of gehoord hebt?
zoiets als: ga de stad in, portemonee weg, paniek, politiebureau, naar huis
portemionee ligt op tafel
of zoeken naar de fiets die altijd rechts gestald stond voor het station, en die je nu in de haast links had gezet, en dat even vergeten was
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
perfect ;-)

Andere antwoorden (4)

Schrijf iets over de liefde van Prince William en Kate Middleton, en hun aanstaande huwelijk.
Je hebt er vast wel e.e.a. over gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet een zelf verzonnen verhaal zijn.
We hadden met de klas een kort boek gelezen en nu moet ik zelf een stukje schrijven.
kun je niets iets schrijven over iets wat nu in engeland aan de gang is en daar je mening over geven?

Toegevoegd na 35 seconden:
*niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je heel erg leuk om te doen? Met andere woorden; welke hobby heb je. Kan je daar niet een verhaal over maken, met uitleg van technische punten en met de bedoeling anderen er ook enthousiast over te maken? Dat vang je twee vliegen in één klap. Een goed cijfer en vrienden die jou hobby ook gaan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een inspiratie: The knight opened his eyes, He couldn't remember what happened. His heart was still pounding in his chest like a wild prancing stallion. All was quiet, allthough he still heard the chaotic shattering of bones and crushing metal. His horse stood next too him and bent over to smell his hair. He sat up very arduous, and felt a cold stinging sensation in his right hand. As he look at his hand, he saw he was holding an empty bottle of wodka. "What happened here?", he asked his loyal horse standing next to him as if the creature could answer him. The creature just bent its head down and blew its nose. The knight looked around and saw one big swamp around him. Over the swamp, the fog looked like a torn blanket between the trees and shrubs.
He managed to get up completely and checked the armour on his chest. It was bashed and he even could distinguish some small distortions of a maul in the surface" At about five feet in front of him his servants layed lifelessly on the ground, clinching on to the knights sword like it was the most precious object in the world. When he came closer he saw the boy was still breathing. He shook him and as the boy woke up he asked: "Hi, I hope you still remember what happened here? My head feels like a bulldozer ran over it" The boy looked at his watch and said surprised: "Oh no sir, it's 7 a.m. We overslept." In the distance the knight saw a jeep passing by with a big speaker on the rooftop. A sharp mechanic voice shattered over the plain: "Can mister "Jouw leraars naam" and his student "jouw naam" please come in and report their points. The Live Action Role Playing has ended since midnight."
Bronnen: