hoe krijg ik het plak op mijn boek eraf?

Ik heb net bij de bibliotheek een afgeschreven boek gekocht.
maar hoe krijg ik nu het plak van de streepjescodesticker op de achterkant van mijn boek eraf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

stikkerverwijderaar..of een beetje spiritus...of een beetje aceton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Met een beetje wasbenzine of andere ontvetter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met wat pindakaas! Door de olie verdwijnt de lijm als sneeuw voor de zon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met nagellakremover veeg je dat er zo af.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alcohol werkt ook prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een haarföhn. De gesmolten lijmresten met keukenpapier wegvegen. Maak de boel niet te warm om je boek niet te verpesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thinner op een watje werkt goed, wordt ook wel verkocht als 'stickerverwijderaar' maar dan betaal je er veel meer voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thinner, Nagellakremover, Stickerverwijderaar, heet water met vet oplosser.