Weet iemand de titel en schrijver van het boek, dat gisteren behandelt werd bij Paul en Witterman?

Het boek was geschreven door een weduwnaar die zijn vrouw een jaar geleden verloren was door een motoragent die door rood reed en waarbij zij overreden werd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De eerste woorden van het nieuwe boek van NOS-journalist Tim Overdiek zijn: ‘No fucking way, laat dat even gezegd zijn’. Een week nadat zijn vrouw Jennifer in 2009 overleed, startte Tim Overdiek met het schrijven van een dagboek. Jennifer werd geschept door een motoragent toen ze het zebrapad overstak. Hij reed zonder zwaailicht door rood licht. Ze overleed in het ziekenhuis aan haar verwondingen. Overdiek kreeg een nieuwe klap te verwerken, toen hij inzage kreeg in het medische dossier van zijn vrouw. Daarin stond dat als de artsen in het ziekenhuis zorgvuldiger had gehandeld, de dood van zijn vrouw voorkomen had kunnen worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tranen van liefde, Tim Overdiek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tranen van liefde - dagboek van een weduwnaar
Tim Overdiek.