Het telefoonboek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het telefoonboek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Avonden van GK vh Reve
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het telefoonboek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. De avonden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gomorra: vreselijk boek, met op elke pagina ongeveer 30 italiaanse namen. Geen touw aan vast te knopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb zelf de Engelse versie...
Ben er na de kleren maker mee gestopt...
Vrij in het begin dus :p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elk boek is op zichzelf boeiend. Alleen al als je beseft hoeveel uren hieraan gewerkt is en ook door de opmakers; de layouters, de prepress en de drukkers en de inbinders , de marketeers en de distributie Zelfs een veelschrijver als georges Simenon schreef een boek in ongeveer 48 uren. Maar dat was een genie in het schrijven van politieromans.Ik denk in nederland was er Havank, die ook om de brode snel schreef.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tientallen. Studieboeken, wetboeken, telefoonboeken, de gouden gids, het oeuvre van Gerard Reve, bijbelstudieboeken (de bijbel zelf staan nog wel de nodige spannende anekdotes in), et cetera.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Studieboeken zijn niet saai :O
Dit is subjectief. Wat voor de een saai is, is voor de ander leuk/interessant. Totaal generaal denk ik dat er niet één boek is dat voor niemand leuk is. Zelf dat boek met al die onbeschreven bladzijden niet. Menigeen zal dit boek namelijk graag willen vullen met leuke en of spannende dingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle boeken van Harry Mulisch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Burgerlijk Wetboek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk is deze vraag subjectief. Saai/leuk/spannend; allemaal meningen.

Ik ben een boekenworm, vind in bijna elk boek wel iets leuks/spannends/moois/interessants te vinden, maar er is één boek dat ik tegen de muur aangooide vanwege de saaiheid, ik verging bijna van de supersaaiheid van het boek:
De Vriendschap van Connie Palmen.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die het niet met mij eens zijn, maar zoveel pagina's over ongesteldheid zijn voor mij in ieder geval te erg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het dagboek van mijn zus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een boek over poststempels van het platteland van de Bordeaux (uit een bepaalde periode, rond 1900 of zo).
Dit boek is ooit uitgeroepen tot meest suffe boek van het jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Avonden!
Niet door te komen gewoon.