Niet nieuw, alleen tweedehands.

Volgens Centraal Boekhuis geen informatie over leverbaarheid:
Een titel waarbij geen gegevens over de leverbaarheid zijn vermeld, is niet (meer) in voorraad bij het Centraal Boekhuis en kan derhalve daar niet besteld worden door de boekhandel. Is het een recente titel (minder dan twee jaar oud) dan kan deze door de boekhandel eventueel elders worden besteld. Een recente titel is hoogstwaarschijnlijk wel te leen bij de openbare bibliotheek. Betreft het een oudere titel dan is deze vaak nog wel te leen bij de openbare bibliotheek of te koop bij een (modern) antiquariaat. In bepaalde gevallen is de titel te bestellen bij de uitgever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij bol.com?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het net even voor je gegoogeld, bij Selexyz.nl is het nog te koop, in de filialen Groningen en Maastricht. Als je het ophaalt kost het 7,98, of goedkoop thuis laten bezorgen (hun tekst). Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stom, heb ik niet goed gegeken!
NIET nieuw,

wel tweedehands verkrijgbaar. Van een boek uit 1968 kun je niet verwachten dat je het nog nieuw kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt keuze bij deze 2e handsboeken en er zitten toch goeie exemplaren tussen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de bibliotheek :)