Als het je gaat om een handleiding van de Nikon D80, dan kun je je op de site van Nikon registeren en deze vervolgens downloaden.
Zie eerste link.

Mocht het je gaan om tips in het algemeen,
zie de tweede link.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op usenet zijn 13 of meer dvd´s over fotograferen gepost, het zijn de zoom dvd´s...
de laatste heeft deze inhoud:

Het oog en de camera
Scherptediepte
Licht en kleur
Zwart-wit
De gulden snede
Welke lens
Perspectief en standpunt
Creeer diepte
De juiste achtergrond
Oefening baart kunst

Voorlopige Cover (voor 6 DVD's) en Labels zitten erbij. (Custom voor deel 01 en 02)
Ook de originele DVD labels. (Van 01 en 02)

Gratis te downloaden en supersnel ook nog eens...

succes ermee..

zie link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het aantal mensen dat bekend is met Usenet is klein. En je moet ook nog eens toegang hebben tot een goeie server...
Dat is een hobby die ik zelf ook heb opgepakt en wat ik doe is heel goed kijken hoe anderen het doen. Mijn brons is voornamelijk google in combinatie met de lijst van wereldwijd beroemde fotografen op Wikipedia.