Waar is deze muurschildering?

Toegevoegd na 2 minuten:
Eerst was de afb er niet bij en toen ik hem nog eens bijvoegde was hij er plots 2x! In het echt is hij er 1x.

Toegevoegd na 5 minuten:
Nu istie wel goed.

Picture for question
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In Amsterdam. Er staat bij dat het in de buurt van het station is. Vermoedelijk is het dan het Centraal Station.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op http://www.fluweelbloem.nl/?p=5118 staat dat het te zien is bij de Haarlemmer Houttuinen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En nu de exacte plaats gevonden: op de hoek van de Haarlemmerdijk en de Mouthaansteeg.
Amadea
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Goed speurwerk!
Zal dan wel hier zijn, net de Mouthaansteeg in, naast bloemenzaak Madelief. Daar kom ik nog wel eens en ga dan zeker ff kijken. https://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=mouthaansteeg+amsterdam&aq=&sll=52.383591,4.884612&sspn=0.001991,0.005761&vpsrc=6&gl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Mouthaansteeg,+1013+KJ+Centrum,+Amsterdam,+Noord-Holland&ll=52.38298,4.886682&spn=0.000989,0.002881&t=m&z=19&layer=c&cbll=52.383062,4.886525&panoid=oMj115sLL6KoMUw57qUc6A&cbp=12,161.48,,0,-3.68

Andere antwoorden (1)

Je vindt deze muurschildering op de Haarlemmerdijk in Amsterdam. In de buurt van huisnummer 100, maar dat kan ik niet heel precies voor je bepalen.

Zie de Bron. Klik op het woordje Jordaan rechtsonder de foto, dan krijg je een kaartje met de GPS-lokatie van deze schildering.

Zie ook de tags, nog wat verder naar beneden op die pagina: daar staat Haarlemmerdijk bij.