Welk standbeeld is dit in het echt?

http://verydemotivational.files.wordpress.com/2011/01/demotivational-posters-i-dunno.jpg

Het is foto uit een beetje rare hoek, maar ik zou wel graag weten welk standbeeld het in het echt is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb het idee dat dit geen echt standbeeld is maar dat deze foto is bewerkt met een of ander programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er uit als oud Chinees
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat dit geen echt standbeeld is, maar dat dit het Christusbeeld uit Rio de Janeiro moet voorstellen die is bewerkt met een photoshop programma.