Wie kent de schilder Pieter Noort, ik heb een stilleven van deze man, maar kan niets over hem vinden. Wie weet waar ik moet zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Beste Jera, zoek eens Van Noort en dadelijk krijg je dan meer info op www.galeries.nl/kunstenaar.asp?artistnr=23785
Die schilder had wel een voorkeur voor dooie vissen en zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (2)

ik heb wat gevonden op internet kijk even op deze site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie site, kende ik nog niet. +1
Jammer dat ik niets kon vinden over een schilder waar ik al jaren naar op zoek ben. :((
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een schilderij in bezit ..gekregen van mijn schoonzus die ze al 50 jaar aan de muur had hangen en waar ze op uit gekeken was ik ben op internet gaan zoeken ..blijkt dat het stuk van een beroemde schilder is uit spanje
zo zie je maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
weinig of niets van te vinden uitzondering deze pagina
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+