Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand een plaatje met allemaal dieren in lijnen, zie afb. die boven elkaar staan, soort Escher effect, maar heel simpel vormgegeven?

Ik zoek dit voor een project voor CKV. Ik wou het zelf gaan tekenen op computer, maar het moet zo goed mogelijk worden dus hoopte ik op een al bestaand plaatje. Het maakt niet uit voor copyright, want het is voor eigen gebruik. En het is niet erg dat ik het zo doe voor de opdracht :) Dus dat hoeft niet als reactie

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zoek echt getekende dieren. Heel simpel, met lijnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb geen kant en klaar plaatje, maar misschien kun je zelf gemakkelijk iets met de "eenvoudige" stijl van Keith Haring...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk eens naar de avatar van gebruiker Boris, dat zijn ook enkele dieren boven elkaar in een rechte lijn.

Toegevoegd na 29 seconden:
'k voeg de afbeelding wel even toe:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch bedoel ik meer met lijnen en simplistischer. Zoals getekent
Zoiets?

Toegevoegd na 2 minuten:
Anders verzamel je er zelf een paar:
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGLL_nl&biw=1419&bih=754&tbs=isch%3A1%2Citp%3Alineart&sa=1&q=simple+animals&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit zijn silhouetten, is toch iets anders
bamibal
13 jaar geleden
ja, maar via de link erboven krijg je wel een aantal bruikbare plaatjes. Wel zelf nog even bijelkaar plakken.
Hierbij een paar links naar plaatjes, geen echt hele mooie maar die kun jij er vast wel van maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is een mooie:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij "de Bremer stadsmuzikanten" van Grimm (sprookje)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding