wie weet er meer over? het gaat over 6 antieke delftsblauwe borden met op de achterkant een logo wat lijkt op een blaadje

het is een set borden wat mijn oma ooit heeft gekocht bij een veiling in een kasteel. Mocht u informatie hebben over de maker, leeftijd en waarde horen wij het graag van u

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb de borden niet gezien en wat belangrijker is het logo.
wil je de dure versie hebben dan staat er op de onderkant in een vierkantje T.DELFS BLEAU op.
verder moet ik het eerst bekijken.
stuur eens naar mijn prive bericht een foto.
succes